warsztaty integracyjne i ośrodki kultury

Warsztaty dla dzieci i dorosłych to świetny sposób na zapewnienie nietypowego rozwijającego zajęcia. W trakcie warsztatów dzieci uczą się podstawowych zagadnień ze stereometrii i geometrii rozwijając wyobraźnie przestrzenną i umiejętności manualne. Warsztaty mogą się odbywać z udziałem dorosłych lub samych dzieci. Warsztaty dla dorosłych to doskonały sposób na twórcze zintegrowanie grupy, np. pracowników firmy i zapewnienie im wyjątkowej atrakcji. W ramach warsztatów przygotowujemy już wcześniej wycięte i ponacinane modele oraz wszystkie dodatkowe materiały niezbędne do ukończenia projektów.

W czasie warsztatów każdy z uczestników pracuje nad swoją kartonową rzeźbą, którą wcześniej przesyłamy do Państwa, a w dodatku możemy ma nie nanieść logo Państwa instytucji. Napisz do Nas i zapytaj o ofertę, a z pewnością uda nam się wspólnie stworzyć coś wyjątkowego.
KONTAKT:
szymon@rendchen.pl
+48 668145339

Każdy z uczestników, podczas głównej części zajęć składa swój własny plaster miodu, wyposażony w małe pszczółki, oraz dwie duże pszczoły. Jedną, którą wykorzysta do stworzenia swojego modelu, a drugą, z której może zrobić sobie zawieszkę. W finalnej fazie zajęć, wszystkie plastry miodu stworzone przez dzieci, łączymy w jeden duży plaster, który następnie służy jako dekoracja ścienna w klasie, przypominając dzieciom o odbytych warsztatach i wiedzy którą nabyły. Podczas warsztatu dzieci: - Poznają ciekawostki dotyczące życia pszczół, ich znaczenia w przyrodzie, oraz dla człowieka; - Uczą się pojęć związanych ze stereometrią, budują swój trójwymiarowy model diamentu, który zabierają ze sobą do domu po zakończeniu warsztatów; - Rozwijają umiejętności postrzegania brył przestrzennych, poznają pojęcia rzutowania prostopadłego i rozkładania brył na siatki; - Rozwijają umiejętności manualne, zaginając i klejąc elementy modelu; - Utrwalają więzi społeczne w klasie, tworząc wspólne „dzieło sztuki”; Zajęcia trwają ok. 2 godzin lekcyjnych.

Każdy z uczestników, podczas głównej części zajęć składa swój własny fragment oceanu, zawierający małe, morskie stworzenia, oraz dwa większe elementy dekoracyjne. Jedne, które wykorzysta do stworzenia swojego modelu, a drugie, które zabierze do domu jako pamiątkę. W finalnej fazie zajęć, wszystkie elementy stworzone przez dzieci, łączymy w jeden duży obraz, który następnie służy jako dekoracja ścienna w klasie przypominając dzieciom o odbytych warsztatach i wiedzy którą nabyły. Podczas warsztatu dzieci: - Poznają ciekawostki dotyczące zwierząt oceanicznych, ich znaczenia w przyrodzie oraz dla człowieka; - Uczą się pojęć związanych ze stereometrią, budują swój trójwymiarowy model diamentu, który zabierają ze sobą do domu po zakończeniu warsztatów; - Rozwijają umiejętności postrzegania brył przestrzennych, poznają pojęcia rzutowania prostopadłego i rozkładania brył na siatki; - Rozwijają umiejętności manualne, zaginając i klejąc elementy modelu; - Utrwalają więzi społeczne w klasie, tworząc wspólne „dzieło sztuki” Zajęcia trwają ok. 2 godzin lekcyjnych.

Każdy z uczestników, podczas głównej części zajęć składa swój własny fragment oceanu, zawierający małe, morskie stworzenia, oraz dwa większe elementy dekoracyjne. Jedne, które wykorzysta do stworzenia swojego modelu, a drugie, które zabierze do domu jako pamiątkę. W finalnej fazie zajęć, wszystkie elementy stworzone przez dzieci, łączymy w jeden duży obraz, który następnie służy jako dekoracja ścienna w klasie przypominając dzieciom o odbytych warsztatach i wiedzy którą nabyły. Podczas warsztatu dzieci: - Poznają ciekawostki dotyczące zwierząt oceanicznych, ich znaczenia w przyrodzie oraz dla człowieka; - Uczą się pojęć związanych ze stereometrią, budują swój trójwymiarowy model diamentu, który zabierają ze sobą do domu po zakończeniu warsztatów; - Rozwijają umiejętności postrzegania brył przestrzennych, poznają pojęcia rzutowania prostopadłego i rozkładania brył na siatki; - Rozwijają umiejętności manualne, zaginając i klejąc elementy modelu; - Utrwalają więzi społeczne w klasie, tworząc wspólne „dzieło sztuki” Zajęcia trwają ok. 2 godzin lekcyjnych.

Każdy z uczestników, podczas głównej części składa pudełeczko w kształcie pizzy. Następnie dzieci samodzielnie wybierają dodatki które chcą umieścić na swojej pizzy. Różne dodatki do pizzy są pretekstem do dyskusji nt. nawyków żywieniowych i zdrowego odżywiania. Multimedialny wstęp do warsztatu, koncentruje się na zagadnieniu ”piramidy żywienia” i zdrowego trybu życia. Dzieci podczas zabawnych quizów odgadują wartości odżywcze różnych produktów, zawartość cukrów w popularnych słodkich przekąskach i słodkich napojach. Poznają także niebezpieczeństwa związane z nieprawidłowym odżywianiem się. Podczas warsztatu dzieci: · Poznają ciekawostki dotyczące składników odżywczych, zdrowia i ludzkiego ciała; · Uczą się pojęć związanych ze stereometrią, budują swój trójwymiarowy model diamentu, który zabierają ze sobą do domu po zakończeniu warsztatów; · Rozwijają umiejętności postrzegania brył przestrzennych, poznają pojęcia rzutowania prostopadłego i rozkładania brył na siatki; · Rozwijają umiejętności manualne, zaginając i klejąc elementy modelu; · Tworzą praktyczne, trójwymiarowe, kartonowe, pizzowe pudełka, które zabierają ze sobą do domu. Zajęcia trwają ok. 2 godzin lekcyjnych.

Każdy z uczestników, podczas głównej części składa kwietny wieniec, który dzieci będą mogły zabrać ze sobą do domu. Dzieci samodzielnie wybierają sposób w jaki ozdobią swój wieniec a następnie dekorują go owadami: motylami, pszczołami i biedronkami. To świetna okazja do porozmawiania na temat roli owadów w przyrodzie. Multimedialny wstęp do warsztatu, koncentruje się na zagadnieniu związanemu z porami roku. Temu jak powstają, jaki wpływ mają na życie człowieka i na rozwój naszej cywilizacji. Dzieci dowiadują się ciekawych informacji na temat klimatu, rolnictwa i procesów z tym związanych. Podczas warsztatu dzieci: · Poznają ciekawostki dotyczące przyrody; · Uczą się pojęć związanych ze stereometrią, budują swój trójwymiarowy model diamentu, który zabierają ze sobą do domu po zakończeniu warsztatów; · Rozwijają umiejętności postrzegania brył przestrzennych, poznają pojęcia rzutowania prostopadłego i rozkładania brył na siatki; · Rozwijają umiejętności manualne, zaginając i klejąc elementy modelu; · Tworzą piękne wielobarwne ozdoby, które zabierają ze sobą do domu. Zajęcia trwają ok. 2 godziny lekcyjne.

Każdy z uczestników, podczas głównej części składa własny trójwymiarowy model pszczoły. Pszczoły następnie mogą zostać częścią dekoracji klasy lub zostać zabrane przez dzieci do domu Multimedialny wstęp do warsztatu, koncentruje się na zagadnieniach związanych z cyklem życia pszczół, budowie ula i ich znaczeniu w przyrodzie. Podczas warsztatu dzieci: · Poznają ciekawostki dotyczące przyrody; · Uczą się pojęć związanych ze stereometrią, budują swój trójwymiarowy model diamentu, który zabierają ze sobą do domu po zakończeniu warsztatów; · Rozwijają umiejętności postrzegania brył przestrzennych, poznają pojęcia rzutowania prostopadłego i rozkładania brył na siatki; · Rozwijają umiejętności manualne, zaginając i klejąc elementy modelu; · Tworzą piękne wielobarwne ozdoby, które zabierają ze sobą do domu. Zajęcia trwają ok. 2 godziny lekcyjne.

Przebieg głównej części warsztatu: Każdy z uczestników, podczas głównej części składa własny trójwymiarowy model pudełeczka w kształcie ołówka, babeczki lub mleka. Zbudowane pudełeczka dzieci zabierają do domu gdzie posłużą jako atrakcyjne schowki na dziecięce drobiazgi. Multimedialny wstęp do warsztatu koncentruje się na zagadnieniach związanych ze stereometrią. Dzieci zgłębiają pojęcia związane z bryłami, rzutowaniem, siatkami i ich związkiem z komputerowym modelowaniem 3D. Podczas warsztatu dzieci: · Poznają ciekawostki dotyczące komputerowego modelowania 3D; · Rozwijają umiejętności postrzegania brył przestrzennych, poznają pojęcia rzutowania prostopadłego i rozkładania brył na siatki; · Rozwijają umiejętności manualne, zaginając i klejąc elementy modelu; · Tworzą piękne wielobarwne ozdoby, które zabierają ze sobą do domu. Zajęcia trwają ok. 2 godziny lekcyjne.

Każdy z uczestników, podczas głównej części składa własny trójwymiarowy model pudełeczka w kształcie małych żółtych stworków. Zbudowane pudełeczka dzieci zabierają do domu gdzie posłużą jako atrakcyjne schowki na dziecięce drobiazgi. Multimedialny wstęp do warsztatu koncentruje się na zagadnieniach związanych ze stereometrią. Dzieci zgłębiają pojęcia związane z bryłami, rzutowaniem, siatkami i ich związkiem z komputerowym modelowaniem 3D. Podczas warsztatu dzieci: · Poznają ciekawostki dotyczące komputerowego modelowania 3D; · Rozwijają umiejętności postrzegania brył przestrzennych, poznają pojęcia rzutowania prostopadłego i rozkładania brył na siatki; · Rozwijają umiejętności manualne, zaginając i klejąc elementy modelu; · Tworzą piękne wielobarwne ozdoby, które zabierają ze sobą do domu. Zajęcia trwają ok. 2 godziny lekcyjne.

Przebieg głównej części warsztatu: Każdy z uczestników, podczas głównej części składa własny trójwymiarowy model świątecznego lizaka. Zbudowane pudełeczka dzieci zabierają do domu gdzie posłużą jako atrakcyjne schowki na dziecięce drobiazgi. Multimedialny wstęp do warsztatu koncentruje się na zagadnieniach związanych ze stereometrią. Dzieci zgłębiają pojęcia związane z bryłami, rzutowaniem, siatkami i ich związkiem z komputerowym modelowaniem 3D. Podczas warsztatu dzieci: · Poznają ciekawostki dotyczące komputerowego modelowania 3D; · Rozwijają umiejętności postrzegania brył przestrzennych, poznają pojęcia rzutowania prostopadłego i rozkładania brył na siatki; · Rozwijają umiejętności manualne, zaginając i klejąc elementy modelu; · Tworzą piękne wielobarwne ozdoby, które zabierają ze sobą do domu. Zajęcia trwają ok. 2 godziny lekcyjne.

To zdecydowanie bardziej wymagające zajęcie i do ich realizacji potrzeba minimum 4-rech godzin lekcyjnych. Choć nakład pracy jest spory, to efekty są niesamowite. Każde dziecko buduje własny model komórki zwierzęcej (opcjonalnie jest także możliwość budowania większych modeli komórek w zespołach 3-4-ro osobowych). W trakcie budowy dzieci dowiadują się jak nazywają się poszczególne organelle i jaką pełnią funkcję w komórce. Dzięki pracy na modelu, dzieci szybko zapamiętują trudne pojęcia „mitochondriów” czy „retikulum endoplazmatycznego”, gdyż powtarzają je nieustannie podczas pracy. Dzieci nie tylko szybko uczą się podczas warsztatów, ale ponieważ wykonany model zabierają do domu utrwalają zdobytą wiedzę na temat komórki długo po zakończeniu warsztatu. Po takich zajęciach, pytanie o budowę komórki na egzaminie nie będzie stanowiło problemu dla nikogo. 😉 Zajęcia trwają min. 4 godziny lekcyjne.

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy aby poznać szczegóły oferty: